سلفیت

پس از پرداختن به فرقه احمد الحسن تا حدودی ما علاوه بر این مبحث،مبحث دیگری را به عنوان سلفیت مطرح کرده و پیرامون آن به سخن میپردازیم ان شاء الله این مطالب راه گشای تفکرات نسبت به این موضوعات و انحرافات باشد.

 

 

 

☆وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى☆


[ یک شنبه 20 بهمن 1398 ] [ 22:48 ] [ Seyed ]
[ ]

دومی تناقضات

ما دومین از تناقضات احمد در باب انکار ختم نبوت و استمرار نبوت را در قالب صوتی در ادامه مطلب بیان خواهیم کرد... 



برچسب‌ها: #احمد در قالب ورژن بهائیت#دجال#احمد بصری

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 5 دی 1398 ] [ 5:18 ] [ Seyed ]
[ ]

آیا استخاره راه شناخت امام است؟؟

 ما امروز برای شما در قالب صوت چگونگی بطلان استخاره در راه شناخت امام را بیان میکنیم. ما در ادامه مطلب این سخن را بیان میکنیم



ادامه مطلب
[ دو شنبه 2 دی 1398 ] [ 6:37 ] [ Seyed ]
[ ]

فرقه احمد بصری یا بهائیت در قالب ورژن جدی

چه رابطه ای بین احمد و بهائیت است؟ ما این مساله را در قالب صوتی بیان خواهیم کرد برای دانلود به ادامه مطلب رجوع کنید.....



ادامه مطلب
[ جمعه 29 آذر 1398 ] [ 21:7 ] [ Seyed ]
[ ]

واقعا بداء؟؟؟؟

 متاسفانه دوباره افراد احمد الحسن برای درست کردن عدم خروج یمانی از یمن و خروج آن از بصره به بداء تمسک کرده اند ما این مطلب را در ادامه مطلب در قالب صوتی بیان خواهیم کرد.



ادامه مطلب
[ سه شنبه 26 آذر 1398 ] [ 20:59 ] [ Seyed ]
[ ]

چرا باید مقابله کنیم؟؟

شاید سوال باشه برای هر شخص که چرا باید با اقلیتی عین احمد الحسن مقابله کنیم ما این مساله را در قالب صوتی بیان میکنیم  برای فهمیدن این مساله به ادامه مطلب رجوع کنید.....



ادامه مطلب
[ دو شنبه 25 آذر 1398 ] [ 21:2 ] [ Seyed ]
[ ]

اهانت به امام علی علیه السلام

ما این مساله را در صوتی در ادامه مطلب بیان میکنیم

آدرس های مطالب گفته شده:

 المتشابهات ج۳ ، ص۶۲

المتشابهات ج۴ ص۲۶

خطبه حج ص ۷

فتنه گوساله ص۱۱



ادامه مطلب
[ یک شنبه 24 آذر 1398 ] [ 21:1 ] [ Seyed ]
[ ]

حصر عدد اولیاء در ۱۲(قسمت دوم)

حصر عدد اوصیاء در دوازده در مساله قبل مشخص شد که در مساله تعداد اوصیاء پیامبر اکرم(ص)، اعتقاد شیعه با باور احمدالحسن در تضاد است زیرا شیعه معتقد به ۱۲ امام و احمدالحسن معتقد به ۲۴ امام است.  بر اساس روایات معتبر شیعه، این تعداد در دوازده تن حصر شده و تا روز قیامت به این تعداد اضافه یا کم نخواهد شد. به عنوان نمونه: امیرالمومنین(ع) در پاسخ نامه معاویه فرمود: پس از نزول آیه الْيَوْمَ أَكْمَلْتُ لَكُمْ دِينَكُمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَيْكُمْ نِعْمَتِي وَ رَضِيتُ لَكُمُ الْإِسْلامَ دِيناً سلمان عرض کرد: ای رسول خدا! آیا این آیات تنها درباره علی(ع) نازل شده است؟ پیامبر(ص) فرمود: بلی! درباره علی(ع) و اوصیائم تا روز قیامت! سلمان عرض کرد: ای رسول خدا برایم روشن کن. فرمود: علی(ع) که برادر و وصی و وارث و خلیفه ام در امتم و ولی هر مومنی پس از من است و یازده امام از فرزندان او. اولین آنان فرزندم حسن، سپس فرزندم حسین، سپس نه تن از فرزندان حسین یکی پی از دیگری است. آنان همراه قرآن و قرآن همراه آنان است که از یکدیگر جدا نمی شوند تا اینکه در کنار حوض بر من وارد شوند. سپس ۱۲ تن از رزمندگان بدر به پا خواسته و گفتند: ما شهادت می دهیم که این سخن را همانگونه که گفتی از رسول خدا(ص) شنیدیم، همینطور بوده، چیزی کم یا زیاد نشده است!  الغيبة للنعماني، ص۷۰.  حفظ این عدد بقدری اهمیت دارد که......



ادامه مطلب
[ شنبه 23 آذر 1398 ] [ 10:25 ] [ Seyed ]
[ ]

زیارت امام زمان

 السَّلاَمُ عَلَيْكَ يَا حُجَّةَ اللَّهِ فِي أَرْضِهِ السَّلاَمُ عَلَيْكَ يَا عَيْنَ اللَّهِ فِي خَلْقِهِ‏ السَّلاَمُ عَلَيْكَ يَا نُورَ اللَّهِ الَّذِي يَهْتَدِي بِهِ الْمُهْتَدُونَ وَ يُفَرَّجُ بِهِ عَنِ المؤمنين. السَّلاَمُ عَلَيْكَ أَيُّهَا الْمُهَذَّبُ الْخَائِفُ السَّلاَمُ عَلَيْكَ أَيُّهَا الْوَلِيُّ النَّاصِحُ‏ السَّلاَمُ عَلَيْكَ يَا سَفِينَةَ النَّجَاةِ السَّلاَمُ عَلَيْكَ يَا عَيْنَ الْحَيَاةِ السَّلاَمُ عَلَيْكَ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْكَ وَ عَلَى آلِ بَيْتِكَ الطَّيِّبِينَ الطَّاهِرِينَ‏ السَّلاَمُ عَلَيْكَ عَجَّلَ اللَّهُ لَكَ مَا وَعَدَكَ مِنَ النَّصْرِ وَ ظُهُورِ الْأَمْرِ السَّلاَمُ عَلَيْكَ يَا مَوْلاَيَ أَنَا مَوْلاَكَ عَارِفٌ بِأُولاَكَ وَ أُخْرَاكَ‏ أَتَقَرَّبُ إِلَى اللَّهِ تَعَالَى بِكَ وَ بِآلِ بَيْتِكَ وَ أَنْتَظِرُ ظُهُورَكَ وَ ظُهُورَ الْحَقِّ عَلَى يَدَيْكَ‏ وَ أَسْأَلُ اللَّهَ أَنْ يُصَلِّيَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ أَنْ يَجْعَلَنِي مِنَ الْمُنْتَظِرِينَ لَكَ وَ التَّابِعِينَ وَ النَّاصِرِينَ لَكَ عَلَى أَعْدَائِكَ وَ الْمُسْتَشْهَدِينَ بَيْنَ يَدَيْكَ فِي جُمْلَةِ أَوْلِيَائِكَ‏ يَا مَوْلاَيَ يَا صَاحِبَ الزَّمَانِ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَيْكَ وَ عَلَى آلِ بَيْتِكَ‏ هَذَا يَوْمُ الْجُمُعَةِ وَ هُوَ يَوْمُكَ الْمُتَوَقَّعُ فِيهِ ظُهُورُكَ وَ الْفَرَجُ فِيهِ لِلْمُؤْمِنِينَ عَلَى يَدَيْكَ وَ قَتْلُ الْكَافِرِينَ بِسَيْفِكَ‏ وَ أَنَا يَا مَوْلاَيَ فِيهِ ضَيْفُكَ وَ جَارُكَ وَ أَنْتَ يَا مَوْلاَيَ كَرِيمٌ مِنْ أَوْلاَدِ الْكِرَامِ وَ مَأْمُورٌ بِالضِّيَافَةِ وَ الْإِجَارَةِ فَأَضِفْنِي وَ أَجِرْنِي صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَيْكَ وَ عَلَى أَهْلِ بَيْتِكَ الطَّاهِرِينَ‏


[ جمعه 22 آذر 1398 ] [ 11:21 ] [ Seyed ]
[ ]

حصر عدد اولیاء در ۱۲(قسمت اول)

 ما همانطور که قولش رو داده بودیم در مساله حصر عدد در دوازده که  محل اختلاف ما با احمد بصری است  در قالب پنج بحث ان را بیان خواهیم کرد.بخش اول: عقیده شیعه، این تعداد در دوازده تن منحصر شده و امام حجت بن الحسن(ع) آخرین وصی و جانشین پیامبر(ص) است. چنانچه پیامبر اکرم(ص) فرمود: «يا علي أنا أولى بالمؤمنين من أنفسهم ثم أنت يا علي أولى بالمؤمنين من أنفسهم ثم الحسن ثم الحسين ثم علي بن الحسين ثم محمد بن علي، ثم جعفر بن محمد، ثم موسى بن جعفر، ثم علي بن موسى، ثم محمد بن علي، ثم علي بن محمد، ثم الحسن بن علي، ثم الحجة بن الحسن الذي تنتهي‏ إليه الخلافة و الوصاية و يغيب مدة طويلة، ثم يظهر و يملأ الأرض عدلا و قسطا كما ملئت جورا و ظلما». ای علی! من به مؤمنین......



ادامه مطلب
[ پنج شنبه 21 آذر 1398 ] [ 14:2 ] [ Seyed ]
[ ]

رد ادعای احمد توسط شیخ طوسی

 رد ادعای احمد بصری توسط شیخ طوسی(ره) شیخ طوسی در کتاب الغیبه آورده است: «فأما من قال إن للخلف‏ ولدا و إن الأئمة ثلاثة عشر. فقولهم يفسد بما دللنا عليه من أن الأئمة(ع) اثنا عشر فهذا القول يجب إطراحه‏». چنانچه کسی بگوید که امام دوازدهم(ع) فرزند داشته و تعداد امامان به سیزده رسیده، سخن باطل و فاسدی به زبان آورده است و قبلا استدلال کردیم که ائمه(ع) دوازده تن هستند. لذا ردّ این سخن باطل از واجبات است. الغيبة طوسي،(ما بزودی در پنج بحث به طور کامل حصر عدد اولیا را برای شما بازگو خواهیم کرد)


[ چهار شنبه 20 آذر 1398 ] [ 20:11 ] [ Seyed ]
[ ]

اثبات شیء نقی ما عدا نمیکند دستاویزی برای اتباع احمدالحسن

 یک قاعده عقلی و مشهور  که اتباع احمدالحسن به آن تکیه میکنن در بحث کردن ب این عنوان هست که؛ اثبات شیء نفی ماعدا نمی کند. به عبارت ساده یعنی؛ بودن چیزی، دلیل نبودن چیز دیگر نیست. حالا این‌ قاعده، تبدیل به ابزاری برای سوء استفاده اتباع احمد بصری شده است تا روایات متعدد و معتبری که حاکی از حصر عدد اوصیاء پیامبر(ص) در ۱۲ تن هستند را با استفاده ی اشتباه از این قاعده عقلی کنار بزنند.  لذا هر قدر دلیل روایی برایشان می آوریم که پیامبر(ص) دوازده وصی داشته، میگویند مرغ یک پا دارد و اثبات شیء نفی ما عدا نمیکند!  باید بدانند که این قاعده عقلی در...



ادامه مطلب
[ سه شنبه 19 آذر 1398 ] [ 10:28 ] [ Seyed ]
[ ]

معیار تشخیص مدعیان دروغین در مساله مهدویت

 متاسفانه وجود افرادی که درکی از مذهب و عقیده ندارند و براساس جهل ادعا هایی رو می کنند و بدتر از آن افرادی خواسته یا ناخواسته به آن ها می پیوندند و جهل آن ها را هر ثانیه بزرگتر و بزرگتر جلوه می دهند پس ما برای جدایی حق از ناحق مقاله ای را به شما ارائه میدهیم که چه بسا خواندن این مقاله مهم تر از هرچیزی باشد.(برای دانلود مقاله به ادامه مطلب رجوع کنید)



ادامه مطلب
[ شنبه 16 آذر 1398 ] [ 10:42 ] [ Seyed ]
[ ]

زیارت امام زمان

 زیارت امام زمان عليه السلام: السَّلاَمُ عَلَيْكَ يَا حُجَّةَ اللَّهِ فِي أَرْضِهِ السَّلاَمُ عَلَيْكَ يَا عَيْن اللَّهِ فِي خَلْقِهِ‏ السَّلاَمُ عَلَيْكَ يَا نُورَ اللَّهِ الَّذِي يَهْتَدِي بِهِ الْمُهْتَدُونَ وَ يُفَرَّجُ بِهِ عَنِ المؤمنين. السَّلاَمُ عَلَيْكَ أَيُّهَا الْمُهَذَّبُ الْخَائِفُ السَّلاَمُ عَلَيْكَ أَيُّهَا الْوَلِيُّ النَّاصِحُ‏ السَّلاَمُ عَلَيْكَ يَا سَفِينَةَ النَّجَاةِ السَّلاَمُ عَلَيْكَ يَا عَيْنَ الْحَيَاةِ السَّلاَمُ عَلَيْكَ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْكَ وَ عَلَى آلِ بَيْتِكَ الطَّيِّبِينَ الطَّاهِرِينَ‏ السَّلاَمُ عَلَيْكَ عَجَّلَ اللَّهُ لَكَ مَا وَعَدَكَ مِنَ النَّصْرِ وَ ظُهُورِ الْأَمْرِ السَّلاَمُ عَلَيْكَ يَا مَوْلاَيَ أَنَا مَوْلاَكَ عَارِفٌ بِأُولاَكَ وَ أُخْرَاكَ‏ أَتَقَرَّبُ إِلَى اللَّهِ تَعَالَى بِكَ وَ بِآلِ بَيْتِكَ وَ أَنْتَظِرُ ظُهُورَكَ وَ ظُهُورَ الْحَقِّ عَلَى يَدَيْكَ‏ وَ أَسْأَلُ اللَّهَ أَنْ يُصَلِّيَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ أَنْ يَجْعَلَنِي مِنَ الْمُنْتَظِرِينَ لَكَ وَ التَّابِعِينَ وَ النَّاصِرِينَ لَكَ عَلَى أَعْدَائِكَ وَ الْمُسْتَشْهَدِينَ بَيْنَ يَدَيْكَ فِي جُمْلَةِ أَوْلِيَائِكَ‏ يَا مَوْلاَيَ يَا صَاحِبَ الزَّمَانِ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَيْكَ وَ عَلَى آلِ بَيْتِكَ‏ هَذَا يَوْمُ الْجُمُعَةِ وَ هُوَ يَوْمُكَ الْمُتَوَقَّعُ فِيهِ ظُهُورُكَ وَ الْفَرَجُ فِيهِ لِلْمُؤْمِنِينَ عَلَى يَدَيْكَ وَ قَتْلُ الْكَافِرِينَ بِسَيْفِكَ‏ وَ أَنَا يَا مَوْلاَيَ فِيهِ ضَيْفُكَ وَ جَارُكَ وَ أَنْتَ يَا مَوْلاَيَ كَرِيمٌ مِنْ أَوْلاَدِ الْكِرَامِ وَ مَأْمُورٌ بِالضِّيَافَةِ وَ الْإِجَارَةِ فَأَضِفْنِي وَ أَجِرْنِي صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَيْكَ وَ عَلَى أَهْلِ بَيْتِكَ الطَّاهِرِينَ‏ 


[ جمعه 15 آذر 1398 ] [ 11:1 ] [ Seyed ]
[ ]

احمد:امامی بدون تکلم به زبان های مختلف

در همین رابطه حضرت كاظم عليه السلام فرمودند: كسي كه اين خصلتها در او نباشد امام نيست.(حتي يك مورد از نشانه های شناخت امام كه فرمودند در احمد اسماعيل همبوشی وجودندارد)   از ابو بصير روايت شده كه گفت: من بحضور امام كاظم عليه السّلام مشرف شدم و گفتم: فداى تو شوم، امام را چگونه ميتوان شناخت؟ فرمود: به چند خصلت:  اينكه پدر امام او را در بين مردم براى امامت معرفى و نصب كند تا براى مردم حجت باشد، زيرا رسول خدا صلى اللّه عليه و آله امير المؤمنين‏ عليه السّلام را براى مقام امامت بجهت مردم معرّفى و منصوب كرد، همينطور هر امامى بايد امام بعد از خود را براى مردم معرفى نمايد. هر سؤالى كه ميكنى جواب گويد.  تو ساكت باشى و امام به سخن ابتدا كند (و منظور ترا بگويد). مردم را از جريان فردا خبر دهد.  با هر يك از مردم به زبان خودشان تكلم نمايد. به امام كاظم عليه السّلام گفتم: فداى تو شوم! امام بايد به هر زبانى تكلم كند؟ فرمود: آرى، منطق پرنده را هم ميداند، الساعه من علامت آن را قبل از آنكه تو بخواهى از جاى خود بلند شوى بتو عطا خواهم كرد. طولى نكشيد كه ديدم مردى از خراسان در خدمت آن حضرت وارد شد و به زبان عربى با امام كاظم عليه السّلام صحبت كرد، آن حضرت جواب او را به زبان فارسى فرمود. آن مرد خراسانى گفت: من به زبان فارسى با تو گفتگو نكردم براى اينكه شايد شما كاملا زبان فارسى را ندانى؟ حضرت كاظم عليه السّلام فرمود: سبحان اللّه اگر من نتوانم بطور نيكوئى جواب تو را بگويم پس چه فضيلتى بر تو خواهم داشت؟ آنگاه امام كاظم عليه السّلام بمن فرمود:   اى ابو محمّد! امام آنست كه كلام احدى از مردم، پرنده، حيوان، چيز كه در آن روح باشد بر او مخفى و پوشيده نباشد، كسى كه اين خصلتها در وجود او نباشد امام نخواهد بود. ( بحارالانوار ج٤٨ص٤٧ قرب الاسناد ١٤٦ اثباة الهدي شيخ حر عاملي ج٥ص٥٣٥ كافي ج١ص٢٨٥ مدينة المعاجز ص٤٣٧ ) ما در ادامه ۴۰ حدیث در اثبات این امر به شما در قالب پی دی اف ارائه میدهیم برای دانلود به ادامه مطلب رجوع کنید



ادامه مطلب
[ پنج شنبه 14 آذر 1398 ] [ 15:17 ] [ Seyed ]
[ ]

آیا سند حدیث وصیت معتبر است؟

حدیث موسوم به وصیت که ظاهراً بزرگترین مُدعای مبلغین جریان احمد بصری می‌باشد، آیا از نظر سندی معتبر است؟! بیان این سوال در ادامه  مطلب توسط استاد نورانی....



ادامه مطلب
[ چهار شنبه 13 آذر 1398 ] [ 8:14 ] [ Seyed ]
[ ]

انکار حقیقت غدیر توسط احمد

   آیا می دانستید طبق روایات اهلبیت(ع) در روز غدیر خم با اعلام امامت و رهبری سیاسی ائمه اثنی عشر دین کامل گردید و آیه اکمال نازل شد  آیا می دانستید طبق روایات اهلبیت(ع) در روز غدیر خم، پیامبر با معرفی ائمه تصریح فرمودند که ائمه بعد از من دوازده نفر هستند و آخرین حجت خدا حضرت مهدی(ع) می باشد و بعد از ایشان دیگر هیچ حجتی نیست. آیا می داسنتید طبق روایات اهلبیت(ع) بعد از اعلام امامت ائمه اثنی عشر در غدیر خم دیگر هیچ فریضه جدیدی از طرف خدا نازل نشده است و اگر کسی خلاف این را ادعا کند کافر است  آیا می دانستید که احمد بصری منکر اکمال دین در غدیر و منکر سخنان پیامبر(ص) و ائمه شده است و ادعا نموده است که پیامبر(ص) و ائمه اشتباه کردند و در این مورد دروغ گفته اند، او ادعا کرده است که: دین در غدیر کامل نشده است و امامت در ائمه اثنی عشر حصر نشده است، بلکه دین با اعلام ولایت و امامت وی کامل شده است نه در روز غدیر به راستی شیعه چه کسی هستید:پیامبر(ص ) و اهلبیت یا احمد بصری برای مطالعه مدارک فوق به لینک در ادامه مطلب رجوع کنید......



ادامه مطلب
[ سه شنبه 12 آذر 1398 ] [ 20:51 ] [ Seyed ]
[ ]

دلیل قاطع بر عدم حجیت خواب

 ما ادله جالبی را برای عدم حجیت خواب به شما در قالب پی دی اف  ارائه میدهیم که متاسفانه با همین عنوان حجیت خواب موجب گمراهی خیلی از افراد توسط اتباع احمد شده برای دانلود پی دی اف به ادامه مطلب رجوع کنید....



ادامه مطلب
[ دو شنبه 11 آذر 1398 ] [ 10:30 ] [ Seyed ]
[ ]

عدم حجیت خواب

 پیروان احمد بصری کذاب که با خواب ، به امام و دین جدید معتقد شده‌اند!!!  شیطانی به نام المتکون به خواب مردم می آید و خود را به عنوان اهل بیت علیهم‌السلام جا میزند!!  زراره میگوید: امام صادق به من فرمود: در رابطه با حمزه به من بگو ، آیا فکر میکند که پدرم به خواب او می‌آید؟! عرض کردم: بله ؛ ایشان فرمودند : به_خدا_قسم دروغ میگوید پدرم به خواب او نیامده است بلکه شیطانی به نام المتکون به خواب می آید. ابلیس یکی از شیاطیان به نام المتکون را مأمور کرد که با هر صورت و شکلی که میخواهد به خواب مردم می آید چه به صورت بزرگ و چه به صورت کوچک...و به خدا قسم به صورت پدرم نمیتواند بیاید.... یعنی: شیطان نمیتواند به صورت اهل بیت علیهم السلام بیاید، اما میتواند در خواب به شکلی بیاید و خود را به جای امام بزند ، مثلا خود را به شکل مردی نورانی با لباس سبز و...بزند و به فرد خوابیده القاء بکند که او یکی از اهل بیت است. الان اتباع احمد که چهره واقعی اهل بیت را ندیده اند ، از کجا متوجه میشوند که این المتکون است که به خواب آنها آمده است یا خیر؟


[ یک شنبه 10 آذر 1398 ] [ 17:46 ] [ Seyed ]
[ ]

علم احمد الحسن

 آیا احمد الحسن دارای علم لدنی است؟؟ از آنجایی که احمد بصری خود را خلیفه الهی و امام می‌داند ادعا کرده است که دارای علم لدنی است چنانچه در یکی از کتب این فرقه در بحث علم احمد چنین ادعا شده است که..



ادامه مطلب
[ شنبه 9 آذر 1398 ] [ 9:16 ] [ Seyed ]
[ ]

بیشتر بشناسیم

 پشت پرده جریان احمدالحسن چه میگذرد؟شکایت یکی از زنان احمدالحسنی از تهمت های زشت اتباع! خیلی جالب است این خانم ناراحت است که چرا از بین اتباع خودشان به وی گفته اند فاحشه، در حالی که امام این خانم احمد بصری تصریح میکنند کسانی که اهل نماز و عمل صالح هستند به من ایمان نمی آورند بلکه زناکاران به من ایمان می آورند  برای دانلود صوت به ادامه مطلب رجوع کنید....



ادامه مطلب
[ چهار شنبه 6 آذر 1398 ] [ 15:34 ] [ Seyed ]
[ ]

تغییر جنسیت احمد از شتر به گوسفند

 احمد بصری: من بودم که پیامبر(ص) و ائمه(ع) را به عنوان حجت های خدا نصب کردم و آنان بر من سجده کردند و....



ادامه مطلب
[ چهار شنبه 6 آذر 1398 ] [ 11:19 ] [ Seyed ]
[ ]

ادعایی دیگر

 مزخرفی دیگر از اتباع احمد اسماعیل بصری از طایفه همبوش عراق  انتقام خون امام حسین  قبل زمان ظهور و توسط احمد اسماعیل بصری گرفته میشود


[ سه شنبه 5 آذر 1398 ] [ 10:14 ] [ Seyed ]
[ ]

ادعای دین جدید

 اثبات کفر احمد بصری از کلام اتباع وی:                                                                      یکی از اشکلات اساسی ما به این فرقه تعارض سخنان احمد با روایات و کلام اهلبیت(ع) می باشد،عباس فتحیه در این پست اشکال ما را ذکر کرده است و در جواب ما به یک نکته بسیار قشنگ اشاره کرده است و چنین گفته است:  معاندین و دشمنان جاهل سید(ع) بدانید و یاد بگیرید که سخنان سید(ع) در تعارض با روایات ائمه نیست بلکه



ادامه مطلب
[ یک شنبه 4 آذر 1398 ] [ 10:30 ] [ Seyed ]
[ ]

برگرفته از سخنان استاد شریفی

  قطع شدن اینترنت و عدم ایمان به احمد:                                                                      چند روز پیش به واسطه یکی از دوستان با فردی که متمایل به جریان احمد بصری شده بود آشنا شدم،آمد منزل و نشستیم برای صحبت به اجریان احمد ایمان نیاورده بود ولی برای وی شبهاتی ایجاد شده بود که وی را متمایل کرده بود به این جریان، چند سوال و شبهه خودش را پرسید و من هم جوابگو بودم و هر شبهه اش را حل میکردم و میرفتم سراغ شبهه بعدی وی تا اینکه رسیدیم به بحث معجزه احمد که بحث جالب شد  به او گفتم میدانی یکی از مهم ترین معجزه احمد چی هست؟ گفت نه به او گفتم: یکی از مهم ترین معجزات احمد به ادعای این جریان صفحه فیس بوک این شخص است و فقط من چند مورد را میگم و شما خودت قضاوت کن، کاری به این ندارم که خود فیس بوک فضای است که مالکین آن آمریکای و اسراییلی و در اختیار دنیای استعمار می باشد،خود فیس بوک در حالت عادی فیلتر هست و باید فیلتر شکن استفاده کنی یعنی اینکه معجزه احمد را نظام ایران از کار انداخته و حالا که اینترنت قطع شده حتی با فیلتر شکن هم نمیتونی بری فیس بوک یعنی کلا معجزه احمد روی هوا است یعنی اینکه معجزه احمد را نظام ایران از کار انداخته  حالا خداوکیلی معجزه انبیاء و ائمه این بوده؟این چه معجزه آبکی هست که نظام ایران هر وقت دلش بخواد این معجزه احمد را از کار میندازه بنده خدا که شبهاتش را پاسخ گرفته بود بعد از حرفهای من کلی خندید و بعد از تشکر بابت پاسخگوی من چنین گفت:  آقا خدا خیرت بده واقعا من نمیدانستم عمق این فرقه و جریان چقدر پوچ و سخیف است مثل همین معجزه احمد، خدا همه اینها را به راه راست هدایت کند


[ یک شنبه 3 آذر 1398 ] [ 15:46 ] [ Seyed ]
[ ]

چگونه در امان بمانیم

فتنه های زمان غیبت امام زمان ارواحنا فداه


ادامه مطلب
[ شنبه 25 آبان 1398 ] [ 11:19 ] [ Seyed ]
[ ]

آرامش،چیزی که عراق ندارد

 ظهور چندین مهدی دروغین در ده سال گذشته در عراق، یکی از مهم‌ ترین بحرانهای مذهبی این کشور بوده و هست اما در ایران انعکاس درستی نداشته است.

پس از سقوط صدام شیعیان این دیار از زیر بار سلطه سی ساله استبداد بیرون آمدند. اما چه بیرون آمدنی؟ با ضعف شدید فکری و اقتصادی. مردمانی که همه چیز خود را از دست داده بودند. مبارزه با شعائر شیعی آنها را تشنه تر کرده بود. دل به آنها و احیای آنها بسته بودند. اکنون چند سال است که در حال بازگشت هستند. سخت علاقه مند به سوگواری و زیارت حرم امامان و پیاده رفتن‌ راه‌های طولانی برای زیارت. اما این بار فرصت طلبان و سوء استفاده کنندگان، آنان را به هر راهی کشاندند. البته مرجعیت نیرومند است اما گرایشات حاشیه ای، وجود افراد سود جو و فرصت طلب و کسانی که در پی تغییر اوضاع به نفع خود هستند دایما در حال ایجاد انشعاب و فرقه سازی هستند، درست مثل گروهکهای پس از انقلاب اسلامی که البته آن زمان تحت تاثیر مارکسیسم بودند و هر روز انشعابی تازه داشتند و گروهی مسلح و غیر مسلح درست می کردند.
در دوره اخیر صدام اتفاقی در نجف باعث شد تا زمینه این تحول به سمت و سوی ادعای مهدویت بیاید. این زمینه را مرحوم شهید محمد صدر درست کرد. وی کتابهایی در باره عصر ظهور و دوره غیبت نوشت و تاریخ این دوره و مسائل آن را بحث کرد. بعد هم مرجعیتی پیدا کرد و طلاب جدیدی را به حوزه وارد کرد و شاید هم دستگاه اطلاعاتی صدام کسانی را فرستاد تا به بهانه تحصیل در نجف نفوذ کنند. این شد تا آن که قدرت مختصری که یافت در مقابل صدام ایستاد و بعد هم ترور شد. مقصود همین پدر مقتدی صدر است که دو برادرش هم همراه پدرشان کشته شدند.
طرح بحث امام زمان (ع) باعث شد که نه فقط جیش المهدی شکل بگیرد بلکه دهها گروهک کوچک و بزرگ به اسم مهدی شکل بگیرد. یکی خود را امام ربانی نامید. یکی فرزند مهدی، یکی قاضی السماء و جند السماء، یکی جیش ا لرعب و دیگری نواده امام زمان و الی آخر. عصر ظهور نزدیک نزدیک شده بود.
فقط یک ماجرای دهشتناک آن حمله سپاه جند السماء به نجف به قصد کشتن مراجع و تصرف این شهر بود که در محرم سال 2007 سبب کشته شدن نزدیک به 270 نفر و دستگیری بیش از 400 نفر شد. رئیس آنها که عبد الزهره کرعاوی معروف بود که در مزرعه پدری در سیزده کلیومتری نجف لشکرگاه درست کرده بود. گفتند هدفش حمله به نجف ، کشتن مراجع و تصرف این شهر بود. (به یاد ماجرای مولی علی پسر محمد بن فلاح مشعشعی در پنج قرن قبل که ادعای مهدویت و مولا علی بودن کرد و می خواست نجف را تخریب کند). این کرعاوی حتی ادعای فرزندی علی بن ابی طالب هم کرده بود و گویا گفته بود یا شایع کرده بودند که اسپرم او سیزده قرن در رحم مادرش بوده تا متولد شده است.
اما داستان منحصر به این قضایا نبود. شیخ حیدر مشتت یکی از شاگردان مکتب صدر بود که خود را یمانی نامید. طرفدارانش و عده ای دیگر تلاش کردند بگویند یمانی از عراق ظهور می کند نه از یمن تا کارشان رو به راه شود.
در کنار او احمد اسماعیل بن کویطع در بصره کارش بالا گرفت. نسبش را جوری تغییر داد که به سه چهار واسطه به امام معصوم می رسید. لشکری پانصد نفری درست کرد و روز عاشورا با فریاد ظهر المهدی در مراسم عاشورای بصره ظاهر شد. ماجرا به خشونت کشیده شد و بیش از 100 نفر کشته شدند.
این شخص یک بار با هوادارانش به قم آمد و فاصله حرم تا جمکران را با تظاهرات طی کرد که نیروهای انتظامی ایران آنان را دستگیر کردند.
اگر اشتباه نکنم یک بار هم در نماز جمعه قم برخاسته شعارهایی دادند.
حالا تمام این ماجرا ها به علاوه قصه های دیگر در کتاب دجال البصره اثر استاد شیخ علی کورانی در قم منتشر شده است. ایشان آنچه در مطبوعات و خبرگزاری ها بوده در باره این ماجراها گردآوری کرده و به خصوص در باره این احمد اسماعیل اطلاعات بیشتری ارائه کرده است. 
جالب است که آقای کورانی در سال های نخست انقلاب کتاب عصر ظهور را منتشر کرد که دست کم دو بار هم به فارسی ترجمه شد. از آن زمان این بحث ها در بین افراد وجود داشت و داستان تطبیق برخی از روایات به انقلاب اسلامی و الی آخر.
استاد کورنی نوشته اند که شیخ حیدر مشتت چند بار به قم آمد، چون در ایشان طمع کرده بوده و سعی کرده وی را به خود متمایل کند. همین طور هم شاگردی او در درس صدر احمد اسماعیل
در کتاب دجال البصره نامه ای مفصل هم از این احمد اسماعیل با تاریخ سال 1426 درج شده که خطاب به رهبری و برخی از رهبران و علمای مذهبی است و وعده ظهور مهدی را پس از هشت ماه داده و گفته است که بخشی از علائم ظاهر شده و بخش دیگری ظاهر خواهد شد.
برای عراقی که طی این سالها دچار بی ثباتی سیاسی بوده، زمینه نفوذ سعودی ها و اماراتی ها و بعثی ها برای ایجاد بحران از این مسیر هم فراهم بوده است. مسلما آنها هم در فکر استفاده از این قضایا بوده اند. گرچه بیشتر اینها بسترش حماقت ونیز  آمال و آرزوی بهروزی است  که در میان عامه وجود دارد. با این حال غالب مردم عراق فهمیده و تابع مراجع هستند. مراجع ذره ای روی خوش به این قضایا نشان ندادند و بیشتر فشار ناشی از مواجه با آنها را تحمل کردند. در حال حاضر نیز سدی استوار برابر انحراف هستند. نمونه های آن را در ایران هم داشته ایم.
کتاب دجال البصره در شعبان 1433 منتشر شده و گفته می شود که پس از انتشار آن آقای کورانی به مرگ هم تهدید شده است. این بررسی صرف نظر از این که برخی از جزئیاتش نیاز به بررسی دقیق دارد، اما یک کیس بسیار جالب از یک دوره حساس تاریخی است که می تواند گذشته را هم روشن کند. شاید نکته تلخ این قضیه عدم آگاهی مردم نسبت به این اشخاص و به این افکار باشه آیا وقتش نشده ما یک علامه کورانی یا قزوینی برای رساندن فکر صحیح نسبت به عوام باشیم علاوه بر عراق تمام دنیا آرامش می خواهند.


[ چهار شنبه 22 آبان 1398 ] [ 16:45 ] [ Seyed ]
[ ]

چه کسانی به احمد الحسن دجال بصره ایمان می آورند از زبان خودش بشنویم

 

 

بله درست خواندید احمد الحسن دجال بصره میگه افرادی که نماز میخونن به من ایمان نمیارند اما افرادی که شراب خور یا زناکار هستند به دعوت من ایمان میارن

 

واقعا باید ایمان آورد به دجالی که طرفدارانش رو خوب شناخته !!!!

 

آیا وقت بیدار شدن نیست 


[ پنج شنبه 27 تير 1398 ] [ 15:31 ] [ Seyed ]
[ ]

دجال بصره یک روح در چندین جسم

 

 
 بررسی و پاسخ به بافته های احمد بصری در رابطه با ارتباط وی با حضرت موسی و حضرت_خضر علیهما السلام 
 
احمد بن اسماعیل بصری که دعوت خود را با عنوان یمانی آغاز کرد، پس از مدتی ادعاهای متعددی مطرح نمود. یکی از ادعاهای این شخص، که ریشه در عقیده تناسخ وی دارد، این است که خود را عبد صالح و معلم حضرت موسی علی نبینا و آله و علیه السلام معرفی کرده است. وی در کتب خود صراحتا خود را راهنمای حضرت موسی می‌داند.
 
 این در حالی است که طبق روایات اهل بیت علیهم السلام، راهنمای حضرت موسی علیه السلام حضرت خضر_پیامبر بوده است و همچنین حضرت خضر علیه السلام طبق روایات شیعه و اهل سنت تا روز قیامت زنده خواهد بود. با توجه به این دو مطلب، تناقضات احمد بصری در این گزافه گویی‌ها آشکار می‌شود؛ زیرا طبق ادعای او، وی در حال حاظر یک روح در دو بدن است!!
 
 از طرفی طبق روایات ائمه علیهم السلام اعتقاد به تناسخ منجر به تکذیب قیامت و بهشت وجهنم و همچنین باعث کفر می‌شود. حال از اتباع احمد بصری باید پرسید که تابع چه کسی هستند؟! تابع ائمه علیهم السلام یا تابع کسی که به فرموده اهل بیت علیهم السلام کافر است؟!

[ پنج شنبه 27 تير 1398 ] [ 15:25 ] [ Seyed ]
[ ]

فتوای کفر احمد الحسن و اتباعش توسط امام صادق علیه‌السلام

 در ادامه مطلب میتونید کلام امام صادق علیه‌السلام د مورد کفر دجال بصره و اتباعش رو بینید 

کسانی که قائل به امام سیزدهم شوند از دین خارج هستند 

 

بر روی ادامه مطلب کلیک کنید. 



ادامه مطلب
[ پنج شنبه 13 تير 1398 ] [ 20:31 ] [ Seyed ]
[ ]

کتاب اثبات علم رجال

 یکی از فریبکارهای جریان دجال بصره رد علم رجال هست چون به روایاتی استناد میکنند که از نظر سندی ضعیف است در ادامه مطلب میتونید کتاب اثبات علم  رجال رو دانلود کنید تا در مناظره و گفتگو با پیروان دجال بصره مجهز باشید 



ادامه مطلب
[ دو شنبه 10 تير 1398 ] [ 23:2 ] [ Seyed ]
[ ]

توهین دجال بصره به امیرالمومنین علیه السلام

 اهانت هاي احمد بصري به اميرالمومنين(علیه السلام)

 
احمد بصري:حضرت علي(ع) انسان گمراه، نادان و ضعيفي است که بر باطل جدل مي کرد
 
يکي از ادعاهاي احمد بصري تفسير آيات قرآن است که در اين مورد اهانت هاي زيادي به انبياء و ائمه در کتب وي و اتباعش به چشم مي خورد.
يکي از آياتي که احمد بصري در ذيل آن اظهار نظر کرده است آيه 54 سوره کهف مي باشد
وَلَقَدْ صَرَّفْنا فى هذَالْقُرْآنِ للِنّاسِ مِنْ كُلِّ مَثَل وَكانَ الاِنْسانُ اَكْثَرُ شَىْء جَدَلا
و در اين قرآن، از هرگونه مثلى براى مردم، بيان كرده ايم؛ ولى انسان بيش از هرچيز، به مجادله مى پردازد
 
 احمد بصري در ذيل اين آيه اهانت بسيار سخيفي را به اميرالمومنين(ع) نموده ،وي مدعي شده است که اين آيه در شان حضرت علي نازل شده است،چنانچه  در کتاب متشابهات چنين مي گويد:
 
سوال 126: معني اين سخن خداوند متعال چيست؟کان الانسان اکثر شيء جدلا(کهف54)...
و جدل در اين آيه يعني کلام حق و حجت آوردن با آن بر اهل باطل و انسان در اين آيه يعني علي بن ابي طالب و انسان هرگاه گمراه شود به باطل مجادله مي نمايد ومجادله بين اهل باطل اگر بر عقل سالم عرضه شود که امور را به دور از هواي نفس و تعصب بررسي ميکند ناداني و ضعف است
 
متشابهات احمد بصري ج4 ص11
 
احمد بصري در حالي مدعي شده است که شان نزول اين آيه در مورد اميرالمومنين(ع) است که وقتي به اين آيات رجوع ميکنيم، متوجه مي شويم که خداوند در اين آيات صفات انسان هاي گمراه و کافر را بيان ميکند.
 
بر روی ادامه مطلب کلیک کنید


ادامه مطلب
[ سه شنبه 4 تير 1398 ] [ 12:48 ] [ Seyed ]
[ ]

نقد ادله دجال بصره

 دوستان عزیز در ادامه مطلب میتونید یکی دیگه از کتب عالی در مورد نقد ادله  دجال بصره رو دانلود کنید 

 

بر روی ادامه مطلب کلیک کنید. 



ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 خرداد 1398 ] [ 19:42 ] [ Seyed ]
[ ]

تحدی به همه اتباع دجال بصره

 تحدی به تمام اتباع احمد بصری:

 
احمد بصری مدعی شده است که قانون شناخت حجت خدا سه مورد است وصیت ،علم و حاکمیت خدا و همه حجت های الهی با این سه مورد خود را معرفی کرده اند.
اشکالات زیادی به این مطلب وارد است که ما یکی از این موارد را بیان میکنیم و 
تحدی می نمایم اتباع احمد را برای جواب این سوال
 
احمد بصری به عنوان ادعای وصیت برای خویش به یک حدیث در کتاب الغیبه شیخ طوسی استناد می کند و سوال ما  هم در این نکته است.
 
آقای احمد تصریح کرده است که با خبر واحد هیچ عقیده ای ثابت نمی شود و حتی از خبر واحد یک مسئله فقهی هم ثابت نمی شود، لذا ایشان در چند جا تصریح میکند که در اعتقادات فقط خبر متواتر حجت است
 
حال تحدی ما:
 روایت وصیتی که احمد مدعی است یک خبر واحد می باشد با سند ضعیف و موضوع، از شما اتباع احمد میخواهیم برای ما روایت وصیتی را اثبات کنید که متواتر باشد
 
‼️‼️منتظریم
 
 

[ سه شنبه 28 خرداد 1398 ] [ 20:7 ] [ Seyed ]
[ ]

هر کس دجال بصره رو قبول ندارد کافر است احمد الحسن داعش جدید

میتونید در ادامه مطلب فتوایی از دجال بصره مشاهده کنید که هر کسی که منکر مهدیین (خود  احمدالحسن )باشد مثل کافرنجس است 

 

آیا داعش جدید در بین شیعیان بوجود آمده و ما همچنان غافلیم 



ادامه مطلب
[ دو شنبه 27 خرداد 1398 ] [ 18:26 ] [ Seyed ]
[ ]

روایاتی که ادعای احمد بصری و اتباعش رو باطل میکنه

 امام صادق علیه السلام :

 
از ما دوازده مهدی (مهدیین) است
 
 که شش نفر گذشته و شش نفر باقی مانده،،مابقی دوازده مهدی(مهدیین)
از صلب موسی بن جعفر علیه السلام است.
 
 
کمال الدین ج۲ص۳۳۸
عیون اخبارالرضا علیه السلام ج۱ص۶۹
اثباة الهدی ج۲ص۵۲
اثباة الهدی ج۵ص۸۶
کمال الدین ج۲ص۶۴۷
غیبت نعمانی ص۹۱
کمال الدین ج۲ص۳۳۴
اعلام الوری ص۴۳۰
اعلام الوری ج۲ص۲۳۵
اثباة الهدی ج۲ص۲۰۳
الانصاف ص۸۶
بحار ج۳۶ص۴۰۱
 
از صلب علی(علیه السلام) یازده مهدی (مهدیین) میاید.
 
پیامبراکرم (صلی الله علیه واله)
 
کمال الدین ج۱ص۲۵۱
اثباة الهدی ج۲ص۷۴
اثباة الهدی ج۲ص۹۱
 
دوازده مهدی (مهدیین )
از ماست کهاول انها امیرامؤمنین علی بن ابیطالب
و اخر آنها نهمین از فرزندان من است ...
(امام حسین علیه السلام)
 
 
کمال الدین ج۱ص۳۱۷
عیون اخبارالرضا صدوق ج۱ص۶۸
شرح الاخبار ص۳ص۵۶۸
اعلام الوری طبرسی ص۴۰۶
اعلام الوری ج۲ص۱۹۴
اثباة الهدی ج۲ص۵۱
اثباة الهدی ج۲ص۸۸
اثباة الهدی ج۲ص۲۹۵
الانصاف ص۳۱۲
بحار ج۳۶ص۳۸۵
الامامة والتبصرة ص۲
مقتضب الاثر ص۲۳۹
کفایة الاثر ص۲۳۲
 
امام صادق علیه السلام:
 
دوازده مهدی(مهدیین) ما هستیم
 
 
کمال الدین ج۲ص۳۳۵
اثباة الهدی ج۲ص۹۶
اثباة الهدی ج۲ص۹۶
اثباة الهدی ج۵ص۸۷
الانصاف ص۵۸
بحار ج۳۶ص۳۹۸

[ دو شنبه 27 خرداد 1398 ] [ 1:20 ] [ Seyed ]
[ ]

حدیثی در شناخت امام زمان علیه السلام

 . حدیث «ما اشکل علیکم»

 
 
یکی از پراستفاده ترین احادیثی فرقه پیروان احمد اسماعیل بصری [سید احمد الحسن یمانی خودخوانده] این حدیث شریف می باشد:
 
مَا أَشْکَلَ عَلَیْکُمْ فَلَمْ یُشْکِلْ عَلَیْکُمْ عَهْدُ نَبِیِّ اللَّهِ صلوات الله علیه و آله وَ رَایَتُهُ وَ سِلَاحُهُ وَ النَّفْسُ الزَّکِیَّةُ مِنْ وُلْدِ الْحُسَیْنِ
 
فَإِنْ أَشْکَلَ عَلَیْکُمْ هَذَا فَلَا یُشْکِلُ عَلَیْکُمُ الصَّوْتُ‏ مِنَ السَّمَاءِ بِاسْمِهِ وَ أَمْرِهِ
 
وَ إِیَّاکَ وَ شُذَّاذاً مِنْ آلِ مُحَمَّدٍ صلوات الله علیه و آله
 
 فَإِنَّ لِآلِ مُحَمَّدٍ وَ عَلِیٍّ رَایَةً وَ لِغَیْرِهِمْ رَایَاتٍ
 
فَالْزَمِ الْأَرْضَ وَ لَا تَتَبَّعْ مِنْهُمْ رَجُلًا أَبَداً حَتَّى تَرَى رَجُلًا مِنْ وُلْدِ الْحُسَیْنِ مَعَهُ عَهْدُ نَبِیِّ اللَّهِ وَ رَایَتُهُ وَ سِلَاحُه
 
هر چه براى شما مشکل باشد، عهد رسول خدا و پرچم و سلاح او و نفس زکیه از اولاد امام حسین علیه السّلام است باعث اشتباه و اشکال نخواهد بود
 
اگر این هم موجب اشتباه گردد، آن صداى آسمانى که او را به اسم و امرش صدا میزند باعث اشتباه نخواهد شد.
مبادا به معدودى از سادات که مدعى مهدویت می شوند اعتنا کنى.
 
زیرا برای آل محمّد و علی صلوات الله علیهما و آلهما یک پرچم است و برای بقیه پرچم های گوناگون
 
پس خوددارى کن و اصلا از این مدعیان پیروى مکن تا آنکه مردى از اولاد امام حسین علیه السّلام را ببینى که عهد پیغمبر و پرچم و سلاح وى با اوست. [تفسیر عیاشی، بحار الانوار]
 
آن ها این حدیث را در مورد یمانی می دانند، با توضیحات ذیل، متوجه اشتباه ، فریب و دروغ این فرقه بشویم:
 
این فرقه از سه قسمت این حدیث استفاده می کنند:
 
1 ـ «رجلا من ولد الحسین معهد عهد نبی الله» 
 
 و این طور معنا می کنند : تا شخصی از اولاد امام حسین بیاید که وصیت با اوست
 
و می گویند که احمد اسماعیل بصری کسی است که با وصیت آمده، پس منظور اوست!
 
2 ـ فإنّ لآل محمّد وعلی رایة و لغیرهم رایات،
 
    و این طور معنا می کنند که : پرچم اهل بیت علیهم السلام یکی است و پرچم یمانی هم پرچم هدایت است، پس منظور یمانی است! و این پرچم دست اوست
 
3 ـ فالزم الارض و لا تتّبع منهم رجلا
 
    این طور استفاده می کنند که : در حدیثِ امام باقر، فرموده شده است که : به سمت یمانی بروید و این جا گفته شده که از هیچ کس تبعیت نکن، غیر از این فرزند امام حسین، پس این فرزند امام حسین، منظور یمانی است.
 
قصدمان این است که اثبات کنیم که این روایت مخصوص حجة بن الحسن صلوات الله علیه است نه یمانی واقعی.
 
اما نکتۀ اول :
 
حدیث می فرماید : هر چه مشکل ایجاد کند، عهد ، رایت، سلاح و نفس زکیه ایجاد اشکال نمی کند.....
 
یعنی این که ما با استفاده از این چهار علامت و نشانه در تشخیص امام زمان برایمان مشکل ایجاد نمی شود [و البته ادامه روایت که می فرماید حتی اگر این ها ایجاد اشکال کنند، «ندا» ایجاد اشکال نخواهد کرد]
 
و یکی از علائم و نشانه را «نفس زکیه» نام بردند، کافی است که دقت کنیم، «نفس زکیه به فاصله 15 روز قبل از امام عصر سلام الله علیه وعجّل الله فرجه شهید می شوند، و این اتّفاق ماه ها بعد از خروج یمانی واقعی است، بنابراین نفس زکیه اصلا نمی تواند به عنوان نشانه و چیزی که از اشکال و اشتباه جلوگیری می کند برای یمانی باشد، چرا که یمانی واقعی قبل از نفس زکیه خروج می کند! و نفس زکیه هیچ علامت ونشانه ای برای او نیست ، و هیچ کمکی در جلوگیری از اشتباه در تشخیص او نیست، (به عبارت دیگر ، یمانی واقعی و  یمانی دروغین با استفاده از این نشانه مشخص نمی شود، اما، یکی از راه های امام مهدی دروغین از امام زمان واقعی این نشانه می باشد.) و طبق روایات نفس زکیه به همراه یمانی یکی از علائم ظهور مولایمان حضرت بقیه الله است.
 
[این روایات در باره مطلبی که گفته شد:
 
َ سَمِعْتُ أَبَا عَبْدِ اللَّهِ سلام الله علیه یقُولُ: خَمْسُ عَلَامَاتٍ قَبْلَ قِیَامِ الْقَائِمِ: الصَّیْحَةُ وَ السُّفْیَانِیُّ وَ الْخَسْفُ وَ قَتْلُ النَّفْسِ الزَّکِیَّةِ وَ الْیَمَانِیُّ. فَقُلْتُ: جُعِلْتُ فِدَاکَ إِنْ خَرَجَ أَحَدٌ مِنْ أَهْلِ بَیْتِکَ قَبْلَ هَذِهِ الْعَلَامَاتِ أَ نَخْرُجُ مَعَه‏؟ قال : لا...
 
کافی: ج8، ص310.]
 
بنابراین همین یک نکته کافی است برای اثبات این که منظور از «رجلا من ولد الحسین» شخص مولایمان محبوبمان، امیدمان امام عصر حجةبن الحسن موعود همۀ انبیا می باشد نه شخصی دیگر.
 
دقت به همین مطلب، از خود همین حدیث، یعنی دقت به خود حدیث، برای ردّ این ادعای احمداسماعیل و تمامی انصارش [که منظور از رجل من ولد الحسین، یمانی است] کفایت می کند.

[ یک شنبه 26 خرداد 1398 ] [ 19:51 ] [ Seyed ]
[ ]

کتاب معیارهای تطبیق نشانه های ظهور

 شما میتونید با کلیک کردن بر روی ادامه مطلب کتاب معیارهای تطبیق نشانه های ظهور رو دانلود کنید 



ادامه مطلب
[ یک شنبه 26 خرداد 1398 ] [ 17:13 ] [ Seyed ]
[ ]

دجال بصره مخالف ثقلین

 پيامبر اكرم صلى الله عليه و آله

 
 درباره امام على عليه السلام و ساير ائمه عليهم السلام فرمود: 
 
«... انهم خيرة الله وصفويه وهم المعصومون من كل ذنب وخطيئة.»
 
 
ترجمه:
 
آنان برگزيدگان خداوند هستند و از هر گناه و خطايى معصوم مى‏ باشند
 
علامه محمدباقر مجلسى، بحارالانوار، دارالكتب الاسلاميه، تهران، 1388 ق.، ج‏25، باب 5، ح‏2، ص‏193، به نقل از عيون الاخبار ص 219
 
 
و در حدیثی دیگر 
 
 امام رضا عليه السلام (در يك حديث طولانى) مى‏ فرمايد:
 «... الامام المطهر من الذنوب والمبرا عن العيوب...»
 
ترجمه:
 امام كسى است كه از گناهان پاك و از عيوب منزه است
 
شيخ كلينى، اصول كافى، پيشين، ج‏1، ص‏2۸
 
احمد همبوشی بصری ::
وی در کتاب جوابهای روشن کننده جلد یک صفحه ۱۸ میگوید:
 
من بنده حقیر بی ارزش ذلیل  کم عمل و کثیر الخطا خود را گناهی بزرگ در نزد پروردگار رئوف رحیم می بینم

[ یک شنبه 26 خرداد 1398 ] [ 16:27 ] [ Seyed ]
[ ]

کتاب ردیه ای قاطع بر اسماعیل بن کاطع

 شما میتونید یکی دیگه از کتب نقد دجال بصره رو که نوشته آقای اکبر بیرامی هست رو از ادامه مطلب دانلود کنید  



ادامه مطلب
[ شنبه 25 خرداد 1398 ] [ 11:4 ] [ Seyed ]
[ ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد