ادعای دین جدید

ادعای دین جدید

 نسخ کننده آنها می باشد و سید(ع) باامر جدید و رسالت جدیدی آمده است و در پایان مثال ساده ای میزنم تا این جهال بهتر متوجه شوند زیرا می دانم شعور این افراد در سطح بسیار پایینی است: آیا اگر کسی بیاید به شما بگوید که پیامبر(ص) باطل است چون سخنی گفته است که با سخن حضرت عیسی و حضرت نوح در تعارض است، به او چه جوابی می دهید؟آیا به او نمی گوید بیسواد است؟ زیرا شریعت و رسالت پیامبر(ص) شریعت و رسالت انبیاء قبلی را نسخ کرده است. وی در ادامه مطلبی را از خود احمد ذکر میکند که در آن خود احمد ادعا میکند که وی رسالت جدیدی را آورده است و چنین میگوید: طبق همین روایت سید(ع) در تفسیر رویاء یکی از انصار تصریح فرمودند که با رسالت جدید آمده اند:  این رویا به معنای وجود رسالت و پیامی جدید از آسمان است که مشابه رسالت پیامبر(ص) و رسالت های انبیاء قبلی می باشد و این همان رسالت مهدی(ع) است.  پاسخ های روشنگر جلد 6 سوال617  بنده واقعا از عباس فتحیه تشکر میکنم، زیرا وی بدون نفاق اصل مسئله جریان احمد بصری را علنی کرد و این همان مطلبی بود که بارها گفتیم و اتباع احمد آن را انکار میکردند. بارها گفتیم احمد بصری به مانند بهاییت ادعای رسالت و دین جدید دارد،از ما اصرار و از اتباع احمد انکار، تا اینکه جناب فتحیه به این مطلب اعتراف نمودند.  عباس فتحیه به یک مدرک از کتب احمد اشاره کرده است و بنده هم یک مدرک دیگر ارائه میکنم که بدانید احمد ادعا رسالت و دین جدید را در چند جا مطرح کرده است چنانچه در کتاب پاسخ های روشنگرانه چنین میگوید: دوم:تفاوت بين رسالت و ولايت چيست؟سرورم شما در کتاب متشابهات بيان داشته اي که نخستين مهديين هر دو منزلت را دارا مي باشد اين به چه معنا مي باشد... پاسخ دوم:رسالت يعني او با دين و براي تثبيت اعتقاد جديد فرستاده شده است ولايت هم به معناي پايدار ساختن حاکميت خدا و ولايت جانشينان خدا است. اگر به صدر اسلام بازگرديم آن چه حضرت محمد(ص) با رسالتش آورد و موضوع تبليغ دين جديد پايدارسازي اعتقاد به دين جديد را متحمل شد را مي بينيم... مهدي اول به طور هم زمان متحمل هر دو مورد مي باشد اول رسالت و تصحيح عقايد فاسد و تثبيت اعتقاد به مهديين و دوم تثبيت ولايت و حاکميت خدا مي باشد. پاسخ هاي روشنگرانه احمد بصري ج4 ص49 اکنون که ثابت شد امام این فرقه مدعی است دین و رسالت جدیدی آورده است و اتباع وی به مانند عباس فتحیه هم به این مطلب اذعان کرده است، جا دارد قسمتی از اعتقادات و احکام جدید در این دین جدید را خدمت عزیزان ارائه کنم. واجب دانستن اعتقاد به 24 امام واجب دانستن اعتقاد به آمدن شریعت جدید واجب دانستن اعتقاد به انکار ختم نبوت بعد از پیامبر(ص) واجب دانستن اعتقاد به جهالت و بیسوادی پیامبر(ص) و ائمه واجب دانستن اذان و اقامه اضافه کردن الفاظ به اذان و واجب دانستن بیان آن واجب دانستن خواندن سوره حمد به جای تسبیحات اربعه حذف دو سلام و اضافه کردن سه الحمدالله گفتن و اکتفاء نمودن به سلام آخر نماز تغییر در وضو و مسح پا حرام دانستن عقد موقت کمتر از شش ماه ودر نتیجه همگان بدانند که احمد بصری ادعای دین جدیدداشته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ یک شنبه 4 آذر 1398 ] [ 10:30 ] [ Seyed ]
[ ]